Поради від психолога підліткам «Я та моя мотивація до навчання»

/Files/images/psihologchn_hvilinki/Поради підліткам Мотивація до навчання.png

Корисні поради для підлітків, які допоможуть управляти стресом

/Files/images/0401/Як підліткам упоратися зі стресом.png

Справи для заспокоєння та переключення уваги

/Files/images/0401/280102989_10209233571751739_2975852512581668963_n.jpg

Конфлікти з друзями - як зберегти дружбу?

/Files/images/0401/278682458_10209207731225742_6266700510389913823_n.jpg

Скажи булінгу «Ні!»: 5 мультфільмів, які навчають цінувати кожного

/Files/images/psiholog/stop-2.jpg

Техніки самодопомоги: як подолати образи

/Files/images/psiholog/human-753172_960_720_i.jpg

Як підліткам упоратися зі стресом

/Files/images/psiholog/iStock-938586210.jpg

9 мультфільмів для школярів про дітей з особливими освітніми потребами

/Files/images/psiholog/30_main.jpg

Інформаційні технології для безпеки дітей в інтернеті

/Files/images/psiholog/27645.jpg

Як зосередитися: 10 вправ для учнів на дистанційному навчанні

/Files/images/psiholog/Yak-zoseredytysia-10-vprav.jpg

Цькування в школі: вихід є завжди

/Files/images/psiholog/fotoswwe-001_i.jpg

29% українських підлітків цькували в Інтернеті

/Files/images/psiholog/9857_i.jpg

Вплив жартів у мережі на психологічне здоров'я школяра

/Files/images/psiholog/_1212-1472_i.jpg

Освітній серіал «Про кібербулінг для підлітків»

/Files/images/psiholog/_102671-6672_i.jpg

5 вправ, що допоможуть учням заспокоїтись.

/Files/images/psiholog/sunmag-meditation-anons-2-1260x600.png

9 мультфільмів для школярів про командну роботу

/Files/images/psiholog/3.jpg

7 мультфільмів для школярів про інтернет-залежність

/Files/images/psiholog/images.jpg

Поради з управління гнівом для підлітків

/Files/images/psiholog/3_305.jpg

18 роликів, що допоможуть дітям впоратись зі стресом під час карантину.

/Files/images/psiholog/Без названия.png

Корисні фізкультхвилинки, які підвищать концентрацію та допоможуть учням підтримувати активність під час карантину

/Files/images/psiholog/32850.jpg

Ваш мозок може більше: вправи для покращення пам'яті

/Files/images/psiholog/07970900.gif

8 мультфільмів для школярів про мотивацію

/Files/images/psiholog/ExternalLink_shutterstock_687450610.jpg

5 мультфільмів для школярів про дружбу

/Files/images/psiholog/s1200.jpg

Поради для учнів щодо спілкування з однолітками

/Files/images/1473241189_1332516257_546_.jpg

1. Найважливішим є саме перший крок. Тому, якщо ти хочеш познайомитися чи помиритися, йди першим назустріч людині, не чекай і не думай, що це повинна зробити вона.

2.Посміхайся! Твоя посмішка свідчить про добрі наміри.

3. Частіше називай ім'я співрозмовника. Для кожного звук власного імені найсолодший і найважливіший звук людської мови.

4. Проявляй щиру зацікавленість.

5. Інтонацією, виразом обличчя, позою покажи зацікавленість.

6. Намагайся знайти цікаву тему для розмови. Розмова «ні про що», про футбол, погоду, фільм теж може дати хороший результат. Важливо те, що контакт уже відбувся.

7. Налаштовуйся на людину, уважно слухай її. Слухати набагато важче, аніж говорити самому. Уважно спостерігай за іншими, намагайся якомога глибше зрозуміти повідомлення (те, про що говорить інший), запам'ятовуй почуте, перед тим як дати відповідь.

8. Слова не обов 'язково найважливіші елементи повідомлень. Ми спілкуємося навіть тоді, коли мовчимо.

9. Будь відкритим, випромінюй тепло, і воно повернеться до тебе.

Рекомендації учням перед олімпіадою

/Files/images/depositphotos_120129036-stock-photo-child-boy-teenager-studying-map.jpg

1. Перш ніж почати підготовку до олімпіади, варто обладнати місце для занять: забрати зайві речі, зручно розташувати потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці і т.п. Психологи вважають, що добре ввести в такий інтер’єр для занять жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Не треба переклеювати заради цього шпалери або змінювати штори, досить якоїсь картинки в таких тонах, що зрештою можна зробити і самому, використовуючи, наприклад, техніку колажу.

2. Приступаючи до підготовки до олімпіади, корисно складати план.

3. Для початку добре визначити, хто ви – «сова» чи «жайворонок», і в залежності від цього максимально завантажити ранкові або, напроти, вечірні години.

4. Складаючи план на кожен день підготовки, необхідно чітко визначити, що саме сьогодні буде вивчатися. Не взагалі: «Небагато позаймаюсь», а що саме сьогодні будете учити, які саме розділи якого предмета.

5. Звичайно, добре починати – поки не втомився, поки свіжа голова – з самого важкого, з того розділу, що гірший за все. Але буває і так, що знайомитися не хочеться, у голову нічого не йде. Коротше, «немає настрою». У такому випадку корисно почати, навпроти, з того, що знаєте краще, з того матеріалу, що вам найбільше цікавий і приємний. Можливо, поступово справа піде.

Обов’язково варто чергувати роботу і відпочинок, скажімо, 40 хв. занять, потім 10 хв. – перерва. Можна в цей час вимити посуд, полити квіти, зробити зарядку.

Готуючись до олімпіади, не треба прагнути до того, щоб прочитати і запам’ятати напам’ять весь підручник. Корисно повторювати матеріал з питань. Прочитавши питання, спочатку згадаєте й обов’язково коротко запишіть усе, що ви знаєте з цього питання, і лише потім перевірте себе за підручником. Особливу увагу зверніть на підзаголовки чи глави параграфа підручника, на правила і виділений текст. Перевірте правильність дат, основних фактів. Тільки після цього уважно, повільно прочитайте підручник, виділяючи головні думки, - це опорні пункті відповіді.

Наприкінці кожного дня підготовки варто перевірити, як ви засвоїли матеріал: знову коротко запишіть плани всіх питань, які були пророблені в цей день.

Поради практичного психолога учням щодо підготовки та складання державної підсумкової атестації

- Заздалегідь поставте перед собою мету, яка вам під силу. Пам'ятайте, що ніхто не може завжди бути досконалим.

- Не бійтеся помилок. Не помиляється той, хто нічого не робить. Ті люди, які налаштовані на успіх, досягають у житті значно більшого, ніж ті, які намагаються уника­ти невдач.

- Завчасно ознайомтеся з процедурою проходження державної підсумкової атестації, а також з правилами заповнення бланків та проштампованих аркушів.

- Потренуйтеся розв'язувати завдання у формі, яка буде використана під час атестації; спробуйте вдома розрахувати час на виконання одного такого завдання.

- Під час підготовки до державної підсумкової атестації чергуйте розумову діяльність із руховою. Пам'ятайте: увага і концентрація слабшають, якщо довго займатися одно­манітною роботою.

- Відпочивайте через кожні 40-50 хвилин занять (оптимально робити 10-хвилинні перерви).

-Для активної роботи мозку потрібно багато рідини, тому більше пийте простої або мінеральної води, зеленого чаю.

- Дотримуйтеся режиму сну і відпочинку. При посилених розумових навантаженнях варто збільшити час сну на годину. Напередодні державної підсумкової атестації ляжте раніше спати.

- Перед тим, як розпочинати виконувати атестаційну роботу, зосередьтеся, розслабтеся і заспокойтеся. Пам'ятайте, що розслаблена зосередженість набагато ефективні­ша, ніж напружена увага.

/Files/images/podgotovka-k-zno-dpa-po-matematike-52a833.jpg

Поради щодо володіння собою

1. Пам'ятайте: найкращий спосіб боротьби з душевним неспокоєм- постійна зайнятість.

2.Будь-яка справа починається з першого кроку !

3.Не намагайся змінювати чи перевиховувати інших. Набагато корисливіше і безпечніше зайнятися самовихованням.

4.Будь толерантною особистістю.

5.Май мужність від щирого серця визнавати свої помилки.

6. Вчися володіти собою! Гнів, дратівливість, злість спотворюють людину. Егоїзм- джерело багатьох конфліктів. Виховуй в собі терпіння, пам'ятай, що "рана заживає поступово". Не через дрібниці.

7.Кожна людина- така ж яскрава й унікальна індивідуальність, як і ти, приймай її такою, якою вона є. Намагайся знайти в людині позитивні риси, вмій бачити її достоїнства і в стосунках з нею спробуй опиратись саме на ці якості.

8.Щоб забути свої напасті,намагайтеся зробити приємне іншим. Роблячи добро іншим, робиш добро собі.

9.Пам'ятай: перешкоди нам даються задля нашого розвитку.

Кілька корисних установок у спілкуванні

1. Ніколи не поспішай робити категоричних висновків по першому враженню, особливо уникай негативних оцінок.

2. Пам'ятай про те,що всі люди різні, кожна людина унікальна і не повторна. У житті не варто відносити людину до якогось типу, класифікувати людей.

3.Ми часто ображаємося на людей або не задоволені ними,тому що вони не виправдовують наших очікувань, не містяться в ті рамки, які ми їм відвели. Але люди зовсім не зобов'язані бути такими, якими ми бажаємо їх уявляти.

4. Пам'ятай про те, що будь-яка людина по своїй суті має унікальну здатність до зміни.

5. Ніколи не плутай поведінку людини і її особистість. Оцінюючи вчинок людини, у жодному разі не вішай ярлик на її особистість.

6. Навчися ухвалювати будь-яку людину цілком, такою, якою вона є - з усіма її гідностями й недоліками.

7. Як говорив Дейл Карнегі, якщо прагнеш переробити людей, почни із себе - це й корисно і безпечно.

Кiлькiсть переглядiв: 523

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.