Повернутися до звичайного режиму

Як поповнювати власний ресурс

/Files/images/0503/зображення_viber_2022-04-04_22-11-14-813.jpg

5 кроків для відновлення стійкості

/Files/images/0401/180822_nush-stiykist-min.jpg

Що може допомогти дорослим для підтримки ресурсу під час війни?

/Files/images/0401/image-1.png

Поради для підтримки дітей з особливими освітніми проблемами

/Files/images/0401/nush1_1.jpg/Files/images/0401/nush1_2.jpg

5 корисних звичок щасливих учителів

/Files/images/psiholog/cover_what_worries.png

Прикладна психологія для освітян: про довіру, системність і сепарацію

/Files/images/psiholog/edu-46987.jpg

Психологічна допомога дитині з неповної сім’ї: роль учителя

/Files/images/psiholog/рука-s-ребенка-с-покрашенной-красочной-акварелью-делает-форму-сердца-116184486.jpg

Як учителю вберегти нерви?

/Files/images/psiholog/0200mdny-496c-779x446.jpg

Що вчитель має знати про свої права у 2021 році

/Files/images/psiholog/001j89-3160-779x446.jpg

Поради вчителю: як адаптувати першокласників до навчання в НУШ

/Files/images/psiholog/Pidgotovka-do-shkoly.jpg

Вливаємось у робочий ритм: лайфхаки для вчителів

/Files/images/psiholog/630_360_1514827282-5631.jpg

Як вчителю захистити свій онлайн-урок від сторонніх осіб?

/Files/images/psiholog/Zoom-bezpeka-dlia-urokiv.png

Спілкуємось із батьками учнів: чому виникають конфлікти та як їх уникнути

/Files/images/psiholog/dbeec09-andrewlozovyi-depositphotos.jpg

Комунікація в онлайн-просторі: як не потрапити в халепу

/Files/images/psiholog/Online_conference.jpg

Хочу та буду: як уникнути вигорання на карантині

/Files/images/psiholog/burnout.png

Мобінг: формуємо стратегію захисту

/Files/images/psiholog/mobbing-1200x600.jpg

Тріада «батьки-учні-вчителі» – як побудувати спілкування

/Files/images/psiholog/00b.jpg

Скажемо стресу «Ні!»: конкретні вправи та поради

/Files/images/psiholog/s2pLJruIfe9AvOWdHwyOs5a4VuwyYnWjA2k388iG.jpeg

Учителі проти вигорання: як зберегти жагу до роботи

/Files/images/psiholog/image.jpg

Коли та чому варто звертатися до шкільного психолога

/Files/images/psiholog/58_main.jpg

Міносвіти затвердило порядок реагування на булінг

/Files/images/psiholog/1954_i.jpg

У ВР зареєстрували проект закону про мобінг на роботі

/Files/images/psiholog/8314-001_i.jpg

Десять статей про шляхи подолання булінгу

/Files/images/psiholog/Depositphotos_200417418_xl-2015_i.jpg

Закон про булінг передбачає чіткі алгоритми дій, - Гриневич

/Files/images/psiholog/5519-001_i.jpg

У Раді зареєстрували законопроект про захист вчителів

/Files/images/psiholog/8698-001_i.jpg

8 ідей для цікавих перерв

/Files/images/psiholog/1.jpg

Поради вчителю: як адаптувати першокласників до навчання в НУШ

/Files/images/psiholog/QIP Shot - Screen 11987.jpg

Знайдіть баланс між професійним та особистим життям!

/Files/images/psiholog/630_360_1576583153-403.jpg

6 порад про те, як організовувати свій час та підвищити власну продуктивність

/Files/images/psiholog/eeead81-time2.jpg

Інтроверт чи екстраверт? Сильні та слабкі сторони обох типів

/Files/images/psiholog/Introvert_Extrovert2-678x381.jpg

6 вправ на розвиток креативного мислення для вчителів

/Files/images/psiholog/360x197.jpg

Сім прийомів, які допоможуть вчителю інклюзивного класу

/Files/images/psiholog/630_360_1471416673-5317.jpg

Запобігання професійному вигоранню в освітньому середовищі.

/Files/images/psiholog/vyhorannja-1.jpg

Пережити карантин: 5 порад для вчителів.

/Files/images/psiholog/fce6b0cb72a2ec4ed40e24f65cfeeea1.jpg

П’ять порад учителю для збереження професійної мотивації.

/Files/images/psiholog/Otkuda-beretcy-motivasia.jpg

Коли хочеться кричати – альтернативні методи роботи з класом | Нова українська школа.

/Files/images/psiholog/1360238426_6007.jpg

Рекомендації вчителям щодо успішної адаптації учнів 1 класів:


1. Урахування вікових і індивідуальних психологічних особливостей дітей.

2. Демонстрація вчителем віри в успіх дитини.

3. Зняття неуспішного оцінювання на перших етапах навчання.

4. Запобігання груповій критиці дитини або її робіт, а також порівнянь її помилок з постійними успіхами інших учнів.

5. Порівняння якості роботи дитини тільки з її попередніми роботами.

6. Вказуючи на помилки, намітити шлях до успіху.

7. Акцентування уваги на успіхах учня, перемогах.

8. Створення ситуацій успіху.

9. Надання емоційної підтримки учням словами, поглядом, дотиком.

10. Запобігання частому використанню в мові слів-заперечень.

11. Уроки організовувати лише на позитивних емоціях.

12. Недопустимі ситуації стресу на уроках.

13. Використовувати гру, наочність .

14. Пам’ятати правило: «Учитель, який використовує у роботі з 6-річками лише книжку і дошку – нічому не вчить»

/Files/images/psiholog/vch.jpg

Як поводитися вчителю у конфліктній ситуації.

/Files/images/psiholog/image.png

Як запобігти булінгу? Поради та вправи для розвитку емпатії

/Files/images/depositphotos_5993689-stock-illustration-friendship.jpg

6 порад для вчителя, який виявив булінг

/Files/images/Fotolia_44778144_XS.jpg

8 лайфхаків для доброзичливої атмосфери на уроках

/Files/images/bezymyannyj2.jpg

Дізнайтеся, чи загрожує вам емоційне вигорання та що допоможе відновити сили

Тест : Перевірте , наскільки зарядженні ваші "батарейки"

https://osvitoria.media

/Files/images/790840.jpg

Поради вчителям для покращення настрою

/Files/images/images.jpg

Ефективність уроку часто напряму залежить від емоційного стану педагога. Тому, щоб покращити свій настрій перед початком уроку, рекомендується скористатися наступними порадами:

1. Педагогіка - наука оптимістична(утім, як і будь-яка наука). Будьте оптимістами!

2. Не забувайте головного: діти - істоти парадоксальні(дорослі - теж).

3. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. тоном, яким ви говорите "здрастуй" , теж можна виховувати і піднімати собі настрій.

4.Вмійте бути трішечки ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам'ятайте: думати про себе - ваш головний обов'язок.

5. Хваліть себе самого тричі на день: уранці, удень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання: " Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація любить, а як я сам себе люблю, цього і не висловити".

Поради вчителям: як запобігти "булінгу" у школі

https://childdevelop.com.ua


/Files/images/psiholog/73789245_hands-600x400.jpg

Рекомендації для вчителя: як уникнути "емоційного вигорання"

1.Плануючи робочий день, обов’язково виділяйте час для емоційного відпочинку. Так, обідню перерву можна із користю для здоров’я провести в найближчому парку або просто на вулиці, змінивши робочу обстановку. «Подорож» у переповненій маршрутці додому або на роботу можна замінити на прогулянку пішки.

2.Плануйте робочий тиждень, місяць із визначенням короткострокових і довгострокових цілей роботи, що дозволить фокусуватися на необхідних діях, підвищить мотивацію діяльності та зменшить кількість невиправданих емоційних витрат. Варто виділяти завдання та цілі, що є пріоритетними або такими, що виконуються найшвидше.

3.Варто впорядкувати власні думки та бажання. Не слід хапатися за все й одразу в гонитві за примарним результатом або похвалою керівника. Виділіть час для зустрічей із друзями, відпочинку із коханою людиною поза межами звичної повсякденності, відвідин мистецьких або спортивних заходів. Вихідні, особливо в теплу пору року, корисно проводити на відкритому повітрі, уникаючи пасивного проведення часу перед телевізором на дивані.

4.У пригоді стане професійний розвиток і самовдосконалення (обмін професійною інформацією з колегами, що дає відчуття світу ширшого, ніж той, який існує всередині окремого колективу – курси підвищення кваліфікації, конференції тощо). Крім суто професійної користі, такі заходи покликані активізувати взаємозв’язки з колегами, активне спілкування в нових умовах, а це відволікає від буденності та рутини.

5.Банальним, але важливим компонентом боротьби зі стресом є підтримування гарної фізичної форми. Між станом тіла й розумом є тісний зв’язок: неправильне харчування, зловживання спиртними напоями, тютюном посилюють прояви синдрому вигоряння. Ні за яких обставин не можна нехтувати повноцінним сном, адже тільки в цей час мозок відпочиває та накопичує енергію на наступний день.

6.Нове хобі може не тільки додати задоволення у житті, а й допомогти почуватися більш мотивованим. Години, присвячені, приміром, вишиванню, збережуть дні, присвячені пошуку емоційного заспокоєння.

7.Категоричним правилом має стати відмові від роботи вдома та обговорення робочих проблем поза роботою.

8.Зрештою, візьміть відпустку та просто забудьте про проблеми на роботі.

Пам’ятайте:«Це ваше життя, і ви живете тільки один раз!»

Рекомендації вчителям із забезпечення засобів впливу на підлітка щодо поліпшення його поведінки

1. Знаходьте шляхи підвищення мотиваціїї до навчання у слабких учнів: *винагорода дітей за досить незначний прогрес під час навчальної діяльності, а не за досконалість в ній;

2. Виховуйте теплі почуття до школи у слабких учнів: * дозволяти дітям брати участь у найважливіших справах школи, наділивши їх певною часткою відповідальності

3. Не присвоюйте дітям ніяких ярликів, спирайтеся на заохочення, підтримку, а не на покарання: * не бажано розділяти учнів (шляхом оголошень оцінок чи розподілу по групах), бо діти позбавляються необхідної мотивації; * корисно знаходити сильні сторони слабких учнів і хвалити їх за те, що їм вдається.

4. В роботу включати більше елементів, що задовольняють соціальні інтереси підлітків: * розширювати позашкільні форми діяльності і підлітків; * залучати їх до організаціїї такої діяльності; * прикладом, шляхом бесід виховувати у підлітків усвідомлення, прийняття шкільних цінностей та норм.

Для успішної роботи з обдарованими дітьми вчителеві потрібно:

1. Використовувати у своїй роботі систему пошуку обдарованих і талановитих дітей.

2. Виявляти здібності учнів за такими параметрами:

  • характеристика уваги;
  • особливості мислення;
  • характеристика пам’яті;
  • особливості темпераменту з урахуванням їх в організації навчальної діяльності.

3. Внести зміни до поурочних і тематичних планів, де передбачалась би цілеспрямована робота з кожною обдарованою дитиною.

4. Використовувати на уроках мотиваційні установки, які орієнтують учнів на навчання ''хочу все знати'', а не ''хай мене навчать''.

5. Практикувати на уроках самостійні творчі завдання, роботи пошукового характеру (поєднати навчальні знання з науковим пізнанням: науковим пошуком істини, експериментуванням, спостереженням у природі, синтезом і аналізом природних явищ).

Як розвивати творчі здібності обдарованих дітей

1. Підхоплюй думки учнів і оцінюй їх зразу, підкреслюючи їх оригінальність, важливість тощо.

2. Підкреслюй інтерес дітей до нового.

3. Заохочуй оперування предметами, матеріалами, ідеями. Дитина практично вирішує дослідницькі завдання.

4. Вчи дітей систематичній самооцінці кожної думки. Ніколи не відкидай її.

5. Виробляй у дітей терпиме ставлення до нових понять, думок.

6. Не вимагай запам'ятовування схем, таблиць, формул, одностороннього рішення, де є багатоваріативні способи.

7. Культивуй творчу атмосферу - учні повинні знати, що творчі пропозиції, думки клас зустрічає з визнанням, приймає їх, використовує.

8. Вчи дітей цінувати власні та чужі думки. Важливо фіксувати їх в блокноті.

9. Іноді ровесники ставляться до здібних дітей агресивно, це необхідно попередити. Найкращим засобом є пояснення здібному, що це характерно, і розвивати у нього терпимість і впевненість.

10. Пропонуй цікаві факти, випадки, технічні та наукові ідеї.

11. Розсіюй страх у талановитих дітей.

12. Стимулюй і підтримуй ініціативу учнів, самостійність. Підкидай проекти, які можуть захоплювати.

13. Створюй проблемні ситуації, що вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.

14. Створюй в школі періоди творчої активності, адже багатого геніальних рішень з'являється в такий момент.

15. Допомагай оволодівати технічними засобами для записів.

14. Створюй в школі періоди творчої активності, адже багатого геніальних рішень з'являється в такий момент.

15. Допомагай оволодівати технічними засобами для записів.

16. Розвивай критичне сприйняття дійсності.

17. Вчи доводити починання до логічного завершення.

18. Впливай особистим прикладом.

19. Під час занять чітко контролюй досягнуті результати та давай завдання підвищеної складності, створюй ситуації самоаналізу, самооцінки, самопізнання.

20. Залучай до роботи з розробки та впровадження власних творчих задумів та ініціатив, створюй ситуації вільного вибору і відповідальності за обране рішення.

21. Використовуй творчу діяльність вихованців при проведенні різних видів масових заходів, відкритих та семінарських занять, свят.

22. Під час опрацювання програмового матеріалу залучай до творчої пошукової роботи з використанням випереджувальних завдань, створюй розвиваючі ситуації.

23. Активно залучай до участі в районних, обласних, Всеукраїнських конкурсах, змаганнях, виставках.

24. Відзначай досягнення вихованців, підтримуй та стимулюй активність, ініціативу, пошук.

25. Пам'ятай, що учень "...це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити" (К.Д.Ушинський).

Рекомендації педагогам у роботі з обдарованими дітьми.

1. Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.

2. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї.

3. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини "вундеркінда”. Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша крайність – зловмисне прилюдне приниження унікальних можливостей і навіть сарказм з боку вчителя – звичайно, недопустимі.

4. Учителеві треба пам’ятати, що в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані заняття, що повторюються.

Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми.

1. Бути доброзичливим і чуйним.

2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.

3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.

4. Мати широке коло інтересів.

5. Бути готовим до виконання різноманітних обов’язків, пов’язаних з навчанням обдарованих дітей.

6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.

7. Мати живий та активний характер.

8. Володіти почуттям гумору.

9. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду свої поглядів і до постійного самовдосконалення.

10. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.

11. Бути цілеспрямованим і наполегливим.

12. Володіти емоційною стабільністю.

13. Уміти переконувати.

14. Мати схильність до самоаналізу

Кiлькiсть переглядiв: 789

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.