Поради для батьків від соціального педагога "Підтримка при вирішенні проблем"

/Files/images/rekomendats_psihologa/Поради ля батьків від соціального педагога підтримка при вирішенні проблем.png/Files/images/rekomendats_psihologa/Поради ля батьків від соціального педагога підтримка при вирішенні проблем 2.png

Підтримка навчальних досягнень дитини

/Files/images/rekomendats_psihologa/Поради для учнів від психолога Підтримка при вирішенні проблем (1).png

Відкриття весняних канікул Рекомендації психолога батькам для збагачення і розвитку дитини

/Files/images/rekomendats_psihologa/Відкриття весняних канікул Рекомендації психолога батькам для збагачення і розвитку дитини.png

Важливі аспекти для батьків у вихованні здорової самооцінки у дитини

/Files/images/psihologchn_hvilinki/Важливі аспекти для батьків у вихованні здорової самооцінки у дитини.png

Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей

/Files/images/0103/57946859.jpg

Як підтримати підлітків

/Files/images/0103/1647514658_6.jpg

Фрази, які потрібно казати дитині щодня

/Files/images/0503/izobrazhenie_viber_2020-04-23_14-53-57.jpg/Files/images/0503/izobrazhenie_viber_2020-04-23_14-54-01.jpg/Files/images/0503/izobrazhenie_viber_2020-04-23_14-54-05.jpg/Files/images/0503/izobrazhenie_viber_2020-04-23_14-54-09.jpg

Що може допомогти дітям для підтримки ресурсу під час війни?
/Files/images/0401/image.png
9 СПОСОБІВ БУТИ БЛИЖЧЕ ДО ДИТИНИ

/Files/images/0401/3201.jpg

Як говорити з дітьми про правила мінної безпеки?

/Files/images/0401/8db874e0c354f484c4176aa936fb17f8.jpg

Навчаємося мінної безпеки всією родиною. Безпечні прогулянки з дітьми

/Files/images/0401/Снимок экрана 2024-01-29 104014.png

Чим зайняти дитину в недзвичайній ситуації

/Files/images/0401/Снимок экрана 2024-01-29 103536.png

Поради батькам під час війни

/Files/images/0401/Снимок экрана 2024-01-29 103056.png

Як підтримати дітей під час війни

/Files/images/0401/3ad7a6ad-b717-4a46-b8e2-981e7ace141a-1024x838.png/Files/images/0401/104dfaf7-cfc1-4d4a-9346-b66e8aa2f411-768x628.png/Files/images/0401/12ea57de-ef35-4477-9dd2-9ec001c64fec-768x623.jpeg/Files/images/0401/ff810c14-7da0-4ce8-9089-866a8db63a84-768x626.jpeg/Files/images/0401/1225861d-694a-4bcf-ba38-18af67454f74-768x643.jpeg

Як допомогти дитині у стані стресу?

/Files/images/0401/Поради батькам.jpeg

Як зберегти здоровий псхічний стан дітей у стресових умовах?

/Files/images/3010/77777.jpg

Поради батькам під час війни - тримайтеся разом!

/Files/images/3010/6679-1024x637.jpg

12 порад, як розвинути в дитині впевненість

/Files/images/psiholog/uverennost-625x548_i.jpg

Інклюзивна поведінка: розширюємо коло спілкування дитини

/Files/images/psiholog/1-1_i.jpg

Робимо уроки з дитиною: поради батькам

/Files/images/psiholog/domashnie_zadaniya_i.jpg

Як розвинути в дитини вміння концентруватися

/Files/images/psiholog/blog_070519-14-48-07292621.jpeg.pagespeed.ce.iHgw-rs9FQ.jpg

Чому злитися - це нормально і навіть корисно

/Files/images/psiholog/angry-red-haired-boy-in-a-suit-shouting-somet96_i.jpg

Десять способів поговорити про безпеку

/Files/images/psiholog/1777_ua.jpg

Користь домашніх обов'язків для дітей

/Files/images/psiholog/82438637_i.jpg

П’ять секретів спілкування з підлітками

/Files/images/psiholog/343433234-001_i.jpg

Що здатне зруйнувати мотивацію дитини

/Files/images/psiholog/distantsiyne-navchannya.jpg

Як на дітях позначаються сварки батьків

/Files/images/psiholog/ssory2_i.jpg

Турбота про емоційне здоров'я дитини

/Files/images/psiholog/emotion__2__i.jpg

Як допомогти дитині розвинути самомотивацію

/Files/images/psiholog/982.jpg

Допомагаємо підлітку стати більш самостійним

/Files/images/psiholog/tinejdzeri_i.jpg

Гаджети шкодять психологічній стійкості

/Files/images/psiholog/deti_gadzhety_i.jpg

Як допомогти дитині вчитися ефективніше

/Files/images/psiholog/content_boy-on-pc.jpg

Як допомогти дитині вчитися дистанційно: поради батькам

/Files/images/psiholog/unnamed.jpg

Як забезпечити безпеку дітей в інтернеті

/Files/images/psiholog/1-happy-beautiful-child-in-headphones-listeni71_i.jpg

8 типів інтелекту дитини: поради щодо розвитку

/Files/images/psiholog/TonyFlo_i.jpg

Питання дитині, альтернативні «Як справи у школі?»

/Files/images/psiholog/1-family-values-and-quality-time-the-concept-54_i.jpg

Як працювати з хвилюванням і тривогою дитини

/Files/images/psiholog/anxiety2_i.jpg

Як мотивувати дитину до навчання після канікул

/Files/images/psiholog/a8834_90763-1.jpg

Як допомогти дітям звикнути до атмосфери школи

/Files/images/psiholog/Podgotovka-rebenka-k-schkole-492876.jpg

Знову до школи: як підготувати дитину психологічно

/Files/images/psiholog/image2-6.jpg

Формування позитивного мислення в дітей

/Files/images/psiholog/positive__2__i.jpg

Неуважні діти і дистанційне навчання

/Files/images/psiholog/carantine_150455-1267_i.jpg

Суперспілкування: як краще порозумітися з дітьми

/Files/images/psiholog/Без названия.jpg

Без небезпечних флешмобів у ТіkТоk: контролюємо безпеку дітей онлайн

/Files/images/psiholog/Bezpeka-ditej-v-interneti.png

Правила поведінки дітей в соціальних мережах

/Files/images/psiholog/kidsonline-001_i.jpg

Діти в Інтернеті: як забезпечити їх безпеку

/Files/images/psiholog/1-cute-little-boy-with-laptop-drinking-water-99_i.jpg

Як допомогти дитині вчитися дистанційно

/Files/images/psiholog/1-caucasian-middle-schoolgirl-with-laptop-pc-80_i.jpg

Як говорити з дитиною про шкоду алкоголю

/Files/images/psiholog/1-after-party-troubled-teenager-is-hangover_99043-5386_i.jpg

Причини агресії в підлітків та способи їх усунення

/Files/images/psiholog/d6246784278f1e5998af99f0e1ed2deb_i.jpg

Що відбувається в голові у вашої дитини?

/Files/images/psiholog/620x349_1_b5cc4d982453810403ebe7495d5aa1a280099_i.jpg

6 способів урізноманітнити зимові канікули дитини.

/Files/images/psiholog/1-family-in-knitted-winter-hats-on-family-chr35_i.jpg

Як підвищити успішність дитини в школі

/Files/images/psiholog/1_i.jpg

Жорстоке ставлення шкодить розвитку дитини

/Files/images/psiholog/180086_or-001_i.jpg

Шкода вербального насильства для дитини

/Files/images/psiholog/istock-875266362_02_i.jpg

Серйозні причини дитячої агресивності


/Files/images/psiholog/agressivnost2_i.jpg

Як батькам упоратися з булінгом

/Files/images/psiholog/bulli_i.jpg

Дитина-лідер: як допомогти розкрити потенціал

/Files/images/psiholog/rebyonok-lider-horosho-ili-ploho_02-1-300x300.jpg

Як знаходити індивідуальний час для дітей

/Files/images/psiholog/31689328-illustration-featuring-a-happy-family-holding-a-hollow-frame.jpg

Булінг у школі: хто і як має реагувати. Хто має реагувати на випадки булінгу (цькування) та застосовувати заходи виховного впливу.

/Files/images/psiholog/1982_i.jpg

Як діяти батькам у випадку булінгу — поради юристів.

/Files/images/psiholog/972345897623453-001_i.jpg

Поради, як запобігти булінгу в школі

/Files/images/psiholog/bully-1200x800_c_i.jpg

Домашні завдання: труднощі та допомога дитині

/Files/images/psiholog/domashnee-zadanie_i.jpg

Як допомогти дітям звикнути до атмосфери школи

/Files/images/psiholog/unnamed (1).jpg

Літні командні ігри для дітей

/Files/images/psiholog/igry-s-myachom-02.jpg

Як зміцнити самооцінку дітей на літніх канікулах

/Files/images/psiholog/pravilna-samoocinka.jpg

Соціальні зміни, що відбуваються з підлітками

/Files/images/psiholog/243741.jpg

13 порад, щоб краще зрозуміти психологію дітей

/Files/images/psiholog/1_1522927984.png

Мобільна залежність у підлітковому віці

/Files/images/psiholog/ot_gadzhetov_i.jpg

Як розвинути емоційну стійкість дитини

/Files/images/psiholog/fmt_94_24_shutterstock_428511079_i.jpg

Навчаємо дитину справлятися зі стресом

/Files/images/psiholog/666e81dfc469cad298e1cffcbbd2b355b0813215_i.jpg

Синдром дефіциту уваги вбиває мотивацію

/Files/images/psiholog/4696_one_max_i.jpg

Як правильно мотивувати дитину вчитися


/Files/images/psiholog/motivatsiya1_cr-1024x561.jpg

Особливості різних типів темпераменту

/Files/images/psiholog/ExternalLink_shutterstock_699876748.jpg

Тривоги і труднощі батьків: кілька порад, як виховувати сучасних дітей

/Files/images/psiholog/YAk-vyhovuvaty-suchasnyh-ditej-tryvogy-i-trudnoshhi-suchasnyh-batkiv-scaled-e1585921704435.jpg

3 вправи для тренування концентрації у дітей

/Files/images/psiholog/O6X06B0-1.jpg

Коли всі вдома: як зберегти дружню атмосферу під час карантину.

/Files/images/psiholog/Без названия.jpg

Навчання вдома - це класно. Як організувати робочий процес, щоб дитині було цікаво.

/Files/images/psiholog/ee955c901be2ef39e63a7322c51507cd.jpg

Як розважити дітей під час вимушеного карантину.

/Files/images/psiholog/32850.jpg

13 порад, щоб краще зрозуміти психологію дітей.

/Files/images/psiholog/1528967080_159.jpg

Десять заповідей для батьків.

  1. Ніколи не кажіть, що у Вас немає часу виховувати свою дитину, бо це означатиме «Мені ніколи її любити».

  2. Не сприймайте свою дитину як власність, не ростіть її для себе, не вимагайте від неї реалізації життєвої програми, яку Ви задали, і досягнення поставленої мети, яку Ви поставили. Дайте їй право прожити власне життя.

  3. Ніколи не навчайте того, чого самі не знаєте.

  4. Учіть дитину самостійно приймати рішення й відповідати за них.

  5. Довіряйте дитині. Дозвольте робити власні помилки, тоді дитина навчиться їх самостійно виправляти.

  6. Не соромтеся виявляти свою любов до дитини, дайте їй зрозуміти, що любитимете її за будь-яких обставин.

  7. Ніколи не висловлюйте оцінних тверджень («ти погана», «ти брехлива», «ти зла»), оцінювати треба лише вчинки.

  8. Намагайтеся впливати на дитину проханням – це найефективніший спосіб давати їй інструкції.

  9. Не ставтеся до дитини зневажливо.
  10. Ніколи не порівнюйте дитину з іншими (друзями, однокласниками, сусідами), а порівнюйте лише з тим, якою вона була вчора.
  11. Пам’ятайте: діти, яких люблять, стають дорослими, які вміють любити.

/Files/images/psiholog/226be54798508e86ae98cf0e007af3f8.jpg

Поради батькам п 'ятикласників.

Будь - які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. Адже дитина в школі адаптується не тільки до своєї соціальної ролі, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах.

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Не слід відразу ослабляти контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Головне новоутворення підліткового вікового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я».

9. Зростає дух незалежності, який впливає на стосунки підлітка в родині, школі.

10. У дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, з’являється страх перед невідомим дорослим життям.

11. Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується зі зростанням самоконтролю й початком свідомого самовиховання.

12. Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду. Підліток дуже вразливий і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним.

13. Розширюється коло спілкування, з’являються нові авторитети.

14. Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.

15. У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів

/Files/images/psiholog/001.jpg

Поради батькам про те, як виховати успішних дітей

/Files/images/psiholog/Rodytely (1).png

https://nus.org.ua/articles/dvadtsyat-porad-batkam

Поради батькам щодо підготовки дитини до навчання в школі.

/Files/images/psiholog/32131.jpg

Одне з першочергових завдань сім’ї – забезпечити загальну підготовленість дитини до школи. Для цього необхідно сприяти її нормальному фізичному розвитку, виробленню санітарно-гігієнічних навичок, умінь самообслуговування і побутової праці.

Значне місце в родинному вихованні має зайняти процес налаштування дитини на школу, на серйозну навчальну працю, тобто формування її психологічної підготовленості до навчання.

Батькам слід пам’ятати, що головним у цій роботі мають стати найрізноманітніші засоби заохочення, а не примусу. Виховну роботу слід будувати на перспективі радісного очікування дня, коли малюк стане школярем; необхідно переконувати його, що навчання в школі – це серйозна праця, у результаті якої він пізнає багато нового.

Важливим завданням у період підготовки дитини до школи має стати виховання в неї почуття відповідальності, самостійності, організованості, готовності трудитися (безперечно, з урахуванням вікових особливостей); формування моральних засад, що передбачає виховання товариськості, готовності поділитися, поступитися, прийти на допомогу іншим.

Традиційно виділяють три аспекти шкільної зрілості: інтелектуальний, емоційний і соціальний.


Інтелектуальна зрілість для віку 6-7 років визначається вмінням виділяти фігуру із тла, відтворювати зразок, здатність концентрувати увагу, встановлювати зв’язки між явищами і подіями, запам’ятовувати, ураховується також рівень розвитку тонких рухів руки та їхньої координації.

Емоційна зрілість – це здатність до ослаблення безпосередніх, імпульсивних реакцій і спроможність довго виконувати не дуже привабливу роботу, тобто розвиток довільності поведінки.


Соціальна зрілість – це наявність у дитини потреби в спілкуванні з однолітками й уміння підкоряти свою поведінку законам дитячих груп, здатність приймати роль учня, уміння слухати і виконувати вказівки вчителя. Отже, за основу готовності до школи приймається необхідний рівень розвитку дитини, без якого вона не може успішно навчатись у школі.


Слід пам’ятати, що не кожна дитина може зразу успішно навчатися. Річ у тім, що шлях розвитку кожної дитини індивідуальний. Хтось починає раніше за інших ходити, але потім довго не говорить, хтось, навпаки, не вміє усміхатися, зате починає говорити цілими фразами і добре запам’ятовує букви. Тому до шкільного віку діти мають різний багаж досвіду – знань, умінь, навичок, звичок. Безсумнівно, згодом кожна дитина навчиться читати і рахувати, але до моменту вступу до школи їй важливіше мати не певні сформовані навички, а здатність сприймати і засвоювати новий матеріал, тобто здатність до навчання.


Попереду іспити. Як підтримати свою дитину?

Шановні батьки, психологічна підтримка – це один з найважливіших чинників, що визначають успішність Вашої дитини під час здачі іспитів. Тож пам’ятайте, основні правила психологічної підтримки, які є особливо важливими в період підготовки до іспиту:

* приділіть дитині увагу (цікавтеся її настроєм, станом здоров’я, проявляйте турботу про її потреби).

*забезпечте вашій дитині місце для роботи, прослідкуйте, щоб ніхто із домашніх їй не заважав.

* контролюйте режим підготовки випускника, не допускайте перевантажень, пояснюйте, що обов’язково необхідно робити перерви, змінювати види занять.

*ранкова зарядка, спорт, прогулянки, не повинні бути виключеними із щоденного графіка під час підготовки до здачі тестів.

* прагніть виражати упевненість в силах, не лякайте провалом. Не турбуйтесь за кількість балів, які дитина отримає після тестування. Дитина повинна знати, що кількість балів не завжди остаточний і кінцевий вимір її можливостей.

* дайте дитині напередодні тестування можливість повноцінно відпочити і добре виспатися. І пам’ятайте, найголовніше понизити напругу і тривожність дитини і забезпечити відповідні умови для занять.

/Files/images/psiholog/happy-parents-standing-behind-the-student-with-vector-22453001.jpg

Булінг у школі: допоможіть дитині впоратися з постійним цькуванням .

/Files/images/depositphotos_203351342-stock-illustration-stop-bullying-concept-sad-helpless.jpg

Особливості дітей, які страждають від тривожності.

/Files/images/crop.jpg

Як вижити поруч з підлітком: 10 порад психолога батькам


/Files/images/001.jpg

https://osvitoria.media

Як розвинути в дитини вміння концентруватися/Files/images/giperaktyvnist.jpg

https://childdevelop.com.ua

Слова , якими варто замінити звичайні зауваження в сторону дитини. Прийом, який справді працює.

/Files/images/1502449440_odl5mfsyqsa.jpg


Замість роздратованого:" Пішли швидше, скільки тебе чекати!". Скомандувати:"На старт, увага...руш!.Побігли!"

Замість загрозливого:" Їж, інакше не отримаєш десерт" порадувати: " Після того як зникне ця крихітна котлета, до тебе прилетить щось смачненьке".

Замість розсердженого:"Не заважай!" Сказати: " Іди пограйся трохи сам. А коли я звільнюся, ми пограємо разом та влаштуємо міні-свято.

Замість безсилого: "Щоб я ніяких" не хочу" не чула!" Несподівано закричати: "Ой , дивися Капризуля прибіг. Лови, лови його, щоб він настрій не псував."

Замість нудного: " Скільки разів повторювати!" Сказати таємничим шепотом: Раз, два, три, передаю секретну інформацію...повторіть, як чутно".

Спробуйте замінити звичні зауваження дитині, які використовуєте регулярно, новими словами, і зміниться все – інтонація, ваш настрій, а головне, реакція дитини! Спробуйте – це працює!

Як привнести у свою сім'ю трішки добра

/Files/images/psiholog/depositphotos_12087386-stock-illustration-drawing-of-family-on-squared.jpg

https://childdevelop.com.ua

Виховання й темперамент дитини

https://childdevelop.com.ua/

/Files/images/psiholog/IMG_20180216_111306.jpg

Поради батькам з попередження поганої поведінки та заходи щодо її прояву


https://childdevelop.com.ua

/Files/images/psiholog/roditeli_i_petya.jpg

Поради психолога для батьків п'ятикласників

-Допомагайте школяреві у навчанні,особливо у виконанні домашніх завдань

-Розвивайте пізнавальну сферу дитини(увагу,мислення,пам'ять),грайте з нею в ігри на розвиток спостережливості,розв'язуйте кросворди,шаради головоломки

-Не порівнюйте дитину з іншими дітьми,особливо якщо вона в чомусь є менш успішною,ніж інші діти

-Підвищуйте самооцінку дитини,частіше хваліть ії, але так ,щоб вона знала ,за що

-Обов'язково дотримуйтесь режиму дня. Потрібно пристосувати режим дня так, щоб він позитивно впливав і на режим харчування,сон,прогулянки, і на виконання домашніх завдань,тощо

-Не ставте до дитини завищених вимог,намагайтеся робити їй якнайменше зауважень,використовуйте покарання лише в крайніх випадках

-Цікавтеся шкільними справами,обговорюйте складні ситуації,разом шукайте вихід із конфліктів

-Внутрішній світ дитини ще нестабільний,тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду,а також ослабляти контроль за навчальною діяльністю зразу.підліток дуже вразливий і легко піддається як позитивному впливу,так і негативному

-Будьте для дитини прикладом для наслідування

-Підтримуйте адекватну самооцінку,формуйте реальні уявлення про свої здібності та можливості

Рекомендації психолога для батьків майбутніх першокласників

*Підтримайте в дитині його прагнення стати школярем, ваша щира зацікавленість в його шкільних справах і турботах, серйозне відношення до його перших досягнень і можливих труднощів допоможуть першокласникові підтвердити значущість його нового становища.

*Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими вона зустрінеться в школі. Поясніть їх необхідність.

*Ваша дитина прийде в школу, щоб вчитися, у неї може щось не відразу виходити, це природно.Дитина має право на помилку.

*Складіть разом з дитиною розпорядок дня, стежте за його дотриманням. Не пропускайте труднощі, можливі у неї на початковому етапі оволодіння учбовими навиками. Якщо у першокласника, наприклад, є логопедичні проблеми, намагайтеся впоратися, намагайтеся впоратися з ними на першому році навчання.

*Підтримайте дитину в його бажанні добитися успіху. У кожній роботі обов'язково знайдіть, за що можна його похвалити.

*Пам'ятайте, що похвала і емоційна підтримка ("Молодець!", "Ти так добре впорався!")здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення дитини.

*Якщо щось вас непокоїть в поведінці дитини,його учбових справах,не сормтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя або шкільного психолога.

*Зі вступом до школи в житті вашої дитини з'явиться людина більш авторитетна, ніж ви. Це-вчитель. Поважайте думку дитини про свого педагога

Рекомендації батькам підлітка

Підлітковий вік - це пік активності , перш за все фізичної,час бурхливої перебудови організму, який "диктує" специфічні парадокси підліткової психіки:

*Підліток хоче вирватися з-під піклування дорослих, отримати волю, але при цьому, не знаючи, що з нею робити ;хоче виразити себе, але не знає як.

*Підліток прагне мати своє обличчя, виділитися з " натовпу" але робить це у повному поєднанні зі своїм оточенням, намагаючись бути як усі в компанії, у класі, у дворі.

*Цікаво відразу все і нічого

*Хочеться всього відразу, і, якщо пізніше, то тоді, навіщо все це.

*При всій своїй самовпевненості підліток досить невпевнений у самому собі.

Пам'ятаючи про ці парадокси, батькам у взаємодії з підлітком варто дотримуватись наступних правил:

1. Правила, смуток, заборони, вимоги обов' язково мають бути в житті кожного підлітка. Це особливо корисно пам'ятати батькам, які бажають якомого менше засмучувати дітей та уникати конфліктів із ними. У результаті вони йдуть на поводу у власної дитини.

2. Правил, обмежень, вимог, заборон не має бути дуже багато, і вони мають бути гнучкими. Це правило застерігає від іншої крайності - виховання в дусі "закручування гайок", авторитарного стилю спілкування.

3. Батьківські настанови не повинні вступати в протиріччя з найважливішими потребами дитини у русі, пізнанні, вправності, спілкуванні з однолітками.

4. Правила, смуток, вимоги мають бути узгоджені дорослими між собою. В іншому

5. Тон, яким повідомленно вимогу та заборону, має бути дружнім, роз'яснювальним, а не наказовим.

Поради батькам п’ятикласників

• У ваших дітей проблеми - переломний період, тому будьте особливо спостережливі, уважні та терплячі.

• У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час підготовки до уроків.

• Забезпечте своїм дітям вдале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.

• Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчити дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства.

• Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Нехай удома вони виразно читають усі тексти, що задані з різних предметів.

• Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах.

• Дбайте про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників.

• Ніколи не поспішайте з висновками ані про дитину, ані про вчителя - прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем.

• Намагайтесь придбати для сімейної бібліотеки різноманітні словники та додаткову літературу.

• Пам'ятайте, клас, де навчається ваша дитина, - ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина. Це залежить від кожного й від вас теж.

• Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.

• Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання - особистий приклад.

• Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини.

• Умійте ставити себе на місце дитини.

• Пам'ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність - її перший ворог.

Пам'ятка для батьків по вибору професії. Шановні папи і мами!

Вибір професії – важлива і відповідальна справа! Вибираючи професію, потрібно враховувати в першу чергу інтереси дитяти, його схильності, здібності, бажання і тільки потім родинні традиції і інтереси.

1. Дайте своїй дитині право вибору майбутньої професії.

2. Обговорюйте разом з ним можливі «за» і « проти» у вибраній ним професії.

3. Розглядайте вибір майбутньої професії не лише з позиції матеріальної вигоди, але і з позиції морального задоволення.

4. Враховуйте у виборі майбутньої професії особові якості своєї дитини, які необхідні в даній спеціальності.

5. Якщо виникають розбіжності у виборі професії, використовуйте можливість порадитися із специалістамі- консультантами.

6. Не давіть на свою дитину у виборі професії, інакше це може обернутися постійними конфліктами.

7. Підтримуйте дитину, якщо у неї є терпіння і бажання, щоб його мрія збулася.

8. Якщо ваша дитина помилилося у виборі, не звинувачуйте її за це. Помилку можна виправити.

9. Якщо ваша дитина рано захопилося якоюсь професією, дайте їй можливість підтримувати цей інтерес за допомогою літератури, заняття в гуртках і так далі.

10. Пам'ятаєте, що діти переймають традиції відношення до професії своїх батьків.

Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей

1. Не стримуйте розкриття потенційних можливостей психіки.

2. Уникайте однобокості в навчанні та вихованні.

3. Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухливості, емоційності.

4. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, повага до себе і до оточуючих), тому що людина, енергія якої скована загальними потребами, проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження.

5. Залишайте дитину на самоті і дозволяйте їй займатися своїми справами. Пам'ятайте, якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас.

6. Підтримуйте здібності дитини до творчості і співчувайте у випадку невдачі, уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.

7. Будьте терпимими до ідей, поважайте допитливість, реагуйте на запитання дитини. Навчати потрібно не тому, що може сама дитина, а тому, що вона опанує з допомогою дорослого, показу, підказки.

випадку діти віддають перевагу наполяганню, ниттю, вимаганню.

6. Важливо пам'ятати, що набагато легше запобігти виникнення труднощів, ніж потім долати їх.

Кiлькiсть переглядiв: 718

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.