Організація роботи шкільних методичних об’єднань

Методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник Чупрін В.П.) працює над методичною темою «Формування природничої компетентності учнів на рівні вимог Державного стандарту через педагогічну майстерність педагога».

Методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник Римар С.А.) працює над методичною темою «Формування основних компетентностей молодших школярів на рівні державних стандартів через педагогічну майстерність педагога».

Методичне об’єднання вчителів гуманітарного циклу (керівник Нестеренко О.В.) працює над методичною темою «Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як запорука професійної мобільності вчителя в умовах впровадження Державного стандарту початкової, базової і загальної середньої освіти».

Методичне об’єднання класних керівників працює над методичною темою «Розвиток особистості учня на основі використання інноваційних технологій виховання в умовах впровадження Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти».

Усі засідання методичних об’єднань мають відповідну структуру, де обговорюють, проводять, аналізують:

- особливості і вимоги Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти;

- критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;

- результати навчально-виховної роботи;

- моніторинг навчальних досягнень учнів;

- результати контрольних робіт (державної підсумкової атестації), перевірки навичок читання;

- діяльність членів методичних об’єднань щодо розвитку творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;

- аналіз стану викладання предметів:

- стан виконання навчальних планів і програм;

- інновація, її ефективність;

- стан позакласної роботи вчителів з предметів;

- система та результативність підвищення професійного рівня вчителів;

- результати участі учнів в олімпіадах, конкурсах;

- аналіз роботи за рік та перспективне планування.

У рамках дослідно-експериментальної діяльності, що координується науковцями КВНЗ "ХАНО" у школі працює творча група з теми "Створення умов для навчання дітей з особливими потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу".

Ділимося досвідом

20 жовтня 2016 року вчитель початкових класів Римар С.А. провела відкритий урок для вчителів-початківців міста.

Урок був побудований з використанням компетентнісного, діяльнісного та особистісно-орієнтованого підходів.

Застосування різноманітних методів та форм роботи, засобів мотивації сприяло підвищенню рівня володіння учнями українською мовою, комунікативною компетентністю.

/Files/DSC02824.JPG /Files/DSC02818.JPG /Files/DSC02815.JPG /Files/DSC02813.JPG

Семінар для вчителів біології

21 жовтня на базі школи відбувся семінар для вчителів біології (керівник Чупрін В.П.). Учасники відвідали урок біології у 9 класі, який було побудовано з використанням інтерактивних, інформаційно-комунікаційних технологій.

Після цього з учителями було організовано роботу в групах з питань використання міжпредметних зв'язків на уроках. Особливу увагу учасники приділили вирішенню олімпіадних завдань та підготовці учнів до участі у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології.

/Files/DSC02841.JPG

/Files/DSC02834.JPG

Педагогічна рада «Інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти»

У листопаді 2016 року відбулося засідання педагогічної ради «Інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти», під час якої були розглянуті питання створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі, соціальної адаптації «особливих» дітей через реалізацію компетентнісного підходу, організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі через використання особистісно зорієнтованого підходу, а також методики проведення уроку в умовах інклюзивного навчання.

Практичний психолог школи ознайомила присутніх з мотивами навчальної діяльності дітей з психофізичними вадами та розповіла про корекційні технології, методики та методи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Доповідь і виступи супроводжувались презентаційним матеріалом.

Робота в групах, організована з педагогами, дозволила глибше ознайомитись з особливостями дітей різних нозологій та визначити форми і методи організації навчально-виховного процесу з такими дітьми.

/Files/20161213_161539.jpg /Files/20161213_165027.jpg /Files/20161213_164408.jpg


Педагогічна рада "Діяльність педагогічного колективу школи щодо формування духовно-моральних, громадянських та патріотичних рис особистості учня"

16 березня 2017 року відбулося тематичне засідання педагогічної ради школи. Вчителі обговорювали питання "Діяльність педагогічного колективу школи щодо формування духовно-моральних, громадянських та патріотичних рис особистості учня" та ділилися власним досвідом роботи в класному колективі з цього напрямку.

З метою визнаення ефективних шляхів підвищення якості виховної роботи педагоги були залучені до педагогічно-патріотичної гри «Що? Де? Коли?», під час якої відповідали на інтелектуальні питання та переглянули відеороліки на патріотичну тематику.

Друга частина засідання була присвячена творчим звітам педагогів, які атестувалися протягом 2016/2017 н.р.

Кiлькiсть переглядiв: 11

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.