• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Державна атестація

ОГОЛОШЕННЯ

18 березня 2016 року о 9:00 відбудеться відкрита публічна презентація директора Чугуївської загальноосвітньої
школи І-ІІ ступенів № 4 Чугуївської міської ради Харківської області Бондар Л.І. щодо діяльності закладу


ОГОЛОШЕННЯ

18 березня 2016 року відбулася відкрита публічна презентація Чугуївської ЗОШ І-ІІ ступенів №4 Чугуївської міської ради Харківської області, яка проводилася з метою державної атестації навчального закладу. На засіданні були присутні члени атестаційної комісії відділу освіти Чугуївської міської ради та члени Ради школи, батьківського комітету.

/Files/images/atestatsya/DSC02063.JPG/Files/images/atestatsya/DSC02058.JPG


Виступ директора Чугуївської ЗОШ І-ІІ ступенів № 4

Чугуївської міської ради Харківської області

на публічній презентації закладу

Слайд № 1

Відкрита публічна презентація Чугуївської ЗОШ І-ІІ ступенів № 4 Чугуївської міської ради Харківської області проводиться з метою державної атестації навчального закладу.

Слайд № 2

Чугуївська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 4 Чугуївської міської ради Харківської області – загальноосвітній заклад, який забезпечує надання початкової та базової загальної середньої освіти, створений рішенням виконавчого комітету Чугуївської міської ради від 19.04.1995 р. № 323, знаходиться у комунальній власності.

Слайд № 3

Очолюю навчальний заклад я – Бондар Л.І., закінчила Донецький державний університет. На посаді працюю з 2001 року.

Слайд № 4

У 2015-2016 навчальному році в школі навчається 147 учнів :

у школі І ступеня – 73,

у школі ІІ ступеня – 74

Мова навчання – російська.

Для учнів 2-4 класів працює ГПД.

Допрофільна підготовка (поглиблене вивчення української мови) здійснюється для учнів 8-9 класів

Слайд № 5 Соціальний захист учнів.

З метою якісної організації роботи щодо соціального захисту учнів створено банк даних дітей пільгового контингенту. Кількісний склад представлено у таблиці, 68 учнів школи – це діти пільгових категорій.

До роботи з цими дітьми залучені громадський інспектор, соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники.

Форми роботи щодо соціального захисту відображені на слайді

Слайд № 6 Кількісно - якісний склад педагогічних працівників

Навчально-виховний процес забезпечують 18 педагогів (з них 1 за сумісництвом). 17 чол. мають вищу педагогічну освіту, 1 чол. – середню спеціальну освіту.

За педагогічними званнями : «Вчитель – методист» - 1

« Старший вчитель» - 4

За кваліфікаційними категоріями:

ü вищу категорію - 6,

ü І категорію - 3,

ü ІІ категорію - 4,

ü спеціаліст - 5

Слайд № 7 Структура методичної роботи

Методична робота з педагогами ведеться через групові, колективні та індивідуальні форми.

В школі працює 4 методичних об’єднання, проблемна група з питань інклюзивного навчання .

Протягом 3 років школа бере участь у регіональному експерименті Харківської академії неперервної освіти за темою : «Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти». В ході експерименту в ІІ семестрі 2015/2016 н.р. відкрито клас з інклюзивним навчанням, де навчаються 2 учні з особливими потребами (з тяжкими порушеннями мовлення, із затримкою психічного розвитку)

Слайд № 8 Моніторинг участі вчителів у міських, обласних виставках - презентаціях педагогічних ідей та технологій за останні 5 років

Вчителі школи є постійними учасниками міських та обласних професійних конкурсів.

З моніторингу участі вчителів у виставках-презентаціях педагогічних ідей та технологій простежується зростання кількості учасників.

При цьому зросла також кількість робіт, які відзначені дипломами міського та обласного рівня. Усього за 5 років відзначено дипломами міського рівня 14 робіт, обласного - 8 робіт. Два роки поспіль (2014, 2015 рр.) заклад посідав ІІ місце серед шкіл міста за результатами цього конкурсу.

Слайд № 9 Результативність участі в конкурсах «Освіта Харківщини ХХІ століття», «Вчитель року»

Учасниками обласних тематичних відкритих виставок ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» стали у:

2012 р. – вчитель історії Корсакас Т.Г.,

2014 р. – вчителя початкових класів Римар С.А., Горяча Е. Н., Копніна Л.Ю;

2015 р. – вчитель початкових класів Горяча Е. М.

У конкурсі «Вчитель року»:

2011 р. - вчитель історії - Корсакас Т.Г., дипломант;

2014 р. - вчитель початкових класів Горяча Е. Н., переможець міського етапу,

учасник обласного етапу.

Слайд № 10 Печатні роботи учителів

Результативною є робота з друку особистих робіт та розробок вчителів. За останні 3 роки різними видавництвами надруковано 11 робіт 9 вчителів.

Слайди № 11 – 12 Навчально-матеріальна база

Навчальна матеріальна база сьогодні – це: 9 навчальних кабінетів, обладнаних сучасними меблями, комп’ютерний клас (3+1), в 2х кабінетах встановлені мультимедійні проектори,в 2х телевізори, вихід в Інтернет складає 6 точок, школа має свій сайт. Є бібліотека, спортивний та тренажерний майданчики.

Бібліотечний фонд налічує 11362 примірників художньої та навчальної літератори.

Слайд № 13

На території школи, яка займає 1,08 Га знаходиться 2 навчальні корпуси. В корпусі початкової школи розташована їдальня, яка повністю укомплектована обладнанням. Газова котельня має сучасне газове обладнання. На території також знаходяться господарські будівлі, дитячий майданчик, у грудні 2015 року придбано 400 м2 металевої огорожі, яка буде встановлена в квітні 2016 року.

За міжатестаційний період встановлено 54 енергозберігаючих вікна, тренажерний та дитячий майданчики, світодіодне освітлення в усіх приміщеннях, 300 м металевої огорожі, замінено три дверних блока, повністю газове обладнання в котельній, система опалення в коридорі основної будівлі.

Слайд № 14 Моніторинг результатів навчальних досягнень учнів 2-9 класів за останні 3 роки

Наявна матеріальна технічна база дає можливість в повній мірі виконувати навчальні програми та вимоги Державного стандарту початкової та базової середньої освіти.

Аналіз результатів навчальних досягнень учнів школи свідчить про те, що якісний показник за останні 3 роки поступово зростав, але в І семестрі знизився у порівнянні з минулим 2014/2015 н. р.

Слайд № 15 ДПА у 9 класі

За результатами ДПА та річного оцінювання ведеться моніторинг відповідності отриманих результатів.

Як бачимо з діаграм представлених на слайді, суттєвих розбіжностей між річним оцінюванням і оцінюванням за ДПА не було.

Середні бал за ДПА у 2014/2015 н.р.: з української мови – 7,2

математики – 6,3

біології – 7,7

Слайд № 16 Моніторинг нагородження учнів 2-9 класів похвальними листами

За результатами річного оцінювання кількість учнів, нагороджених похвальними листами за останні 3 роки, зменшилася з 14 учнів (12%) до 9 учнів (6%) у 2013/2014, 2014/2015 н.р.

Слайд № 17 Результати участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін

Учні школи є постійними учасниками ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін.

На жаль, за останні 5 років поступово зменшується кількість призерів.

Слайд № 18 Результати участі у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН

Щороку учні школи беруть участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, результати якої наведено в таблиці. Призових місць отримано не було, але зміст робіт з агрономії (керівник Чупрін В.П.) відзначався ґрунтовністю та значним дослідницьким внеском, це завдяки співпраці вчителя з Харківським національним аграрним університетом ім. В.В. Докучаєва.

Почекуніна Богдана у 2014/2015 н.р. відзначена грамотою обласного дослідницько-експериментального конкурсу з природознавства !»Юний дослідник»

Слайд № 19 Переможці Всеукраїнських учнівських турнірів і конкурсів

На даній діаграмі представлено результати участі дітей у конкурсах за останні 3 роки. В чисельнику – кількість дітей, які взяли участь у конкурсах, а в знаменнику – які одержали добрі чи відмінні результати. Найбільш активними учні школи були в конкурсах: «Соняшник», «Гринвіч», «Кенгуру», «Колосок».

Слайд № 20 Моніторинг працевлаштування випускників 9 класу

Усі випускники 9 класу продовжують отримувати загальну середню освіту.

За моніторингом працевлаштуванням випускників 9 класу можна побачити, що відбувається стала тенденція збільшення кількості учнів, які продовжують навчання у 10 класі і ВНЗ І–ІІ рівня акредитації, та спад кількості учнів, що вступають до ПТНЗ.

Слайд № 21 Виховна діяльність

Виховна діяльність в школі побудована відповідно до програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів» і здійснюється за напрямами, представленими на слайді.

Метою виховної діяльності є формування морально-духовної, життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі.

У процесі виховання класні керівники керуються принципами особистісно- орієнтованого підходу щодо розвитку здібностей кожної дитини, створюючи умови для саморозвитку, самовдосконалення, самореалізації на основі національних та загальнолюдських цінностей.

Слайд № 22 Учнівське самоврядування «Наш час»

Для учнів 5-9 класів в школі діє учнівське самоврядування «Наш час», мета якого – об’єднати дітей на основі загальних справ за інтересами, зробити їх життя різноманітним та цікавим, надати можливість кожному пізнати себе.

Структура учнівської організації представлена на слайді.

Учнівська організація співпрацює з ветеранською організацією мікрорайону Зачуговка, члени шкільного парламенту відвідують Координаційний центр «Лідер», щороку беруть участь у міських молодіжних конкурсах.

Слайди № 23 – 25 Ціннісне ставлення до себе

Напрям виховної діяльності «Ціннісне ставлення до себе» включає формування основ духовно-морального, соціального та фізичного розвитку. На розвиток цих якостей спрямовані творчі конкурси, виховні години, такі, як: «Мово солов’їна!», Подорож до країни друзів, тренінги «Моє здоров’я», «Квітка толерантності», спортивні змагання до Дня фізкультурника, Всесвітнього Дня здоров’я, Малі Олімпійські ігри та ін.

Команда школи під керівництвом вчителя фізичної культури Лесновської Н.М. є постійними учасниками міських спортивних змагань. За останні 3 роки команда виборола призові місця з футболу, техніки пішохідного туризму, техніки пішохідного туризму у зв’язці, техніки вело туризму, в змаганні з шашок, шахів. За навчальними роками це представлено в діаграмі.

Серед учнів є ті, що мають особисті досягнення. Кількість призових місць за навчальними роками відображено у таблиці. Деякі з учнів: Почекуніна Б., Ананьєв В., Власенко Д. входять до складу міської команди та беруть участь в обласних змаганнях.

Слайд № 26 Зайнятість учнів у гуртках та спортивних секціях

Зайнятість учнів у гуртках та спортивних секціях складає 86 %.

Найбільша зайнятість у гуртках художньо-естетичного напряму. На базі школи працюють такі гуртки: «Вокальний»;

«Образотворче мистецтво»;

«Інформатика»;

«Пішохідний туризм» (ЦТК),

В цих гуртках зайняті 49 % учнів закладу. Також учні школи відвідують гуртки при БДЮТ, ДЮСШ, ЦТК, КЦ «Імідж»

Слайди № 27 – 28 Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі. На виховання патріотичних почуттів були спрямовані уроки мужності, виховні години до Дня Соборності України, Дня Гідності та Свободи; тиждень «В ім’я твого і мого життя», присвячені Дню Перемоги над нацизмом у Європі, Декади правових знань, конкурси малюнків та плакатів.

Слайди № 29 – 30 Співпраця з ветеранською організацією мікрорайону Зачуговка

Учнівська організація «Наш час», а саме комісія «Шефство», щорічно проводить акцію «Милосердя», спрямовану на допомогу людям похилого віку, організовує вітання вчителів-ветеранів, разом з ветеранською організацію мікрорайона Зачуговка проводить святкові концерти до Дня людей похилого віку, до Дня Перемоги над нацизмом.

Слайд № 31 Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини

Ціннісне ставлення до людей, сім’ї, родини включає сформованість особистих, родинних, національних та загальнолюдських цінностей. На виховання ціннісного ставлення учнів до людей було спрямовані виховні заходи до річниці виводу військ з Афганістану, до Дня пам’яті ліквідаторів аварії на ЧАЕС, родинні свята: до Дня Святого Миколая, до 8 Березня, Козацькі розваги.

Слайд № 32 Ціннісне ставлення до праці

На розуміння значущості суспільно корисної праці, виховання працелюбності, формування трудових навичок було спрямовані трудові десанти з прибирання території школи, тижні трудового навчання. В рамках Всеукраїнської акції «За чисте довкілля» учні впорядковують квітники, висаджують дерева.

Навчальна комісія «Порядок» шкільного парламенту бере участь в організації чергування учнів по школі та разом з бібліотекарем проводить рейд-огляди стану збереження підручників. З учнями 8-9 класів проводиться профорієнтаційна робота.

Слайд № 33 Ціннісне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання, яке здійснюється шляхом проведення таких заходів, як:

Екологічний тиждень «Природа людині – людина природі»

Виставка – ярмарка «Щедрі дари осені»

Участь в екологічних проектах

Акція «Допоможи птахам взимку»

Екскурсії до Екопарку, страусиної, кінно-спортивної ферм та ін.

Слайд № 34 Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

На формування естетичного почуття, здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері, розвиток уміння відчувати і розуміти художні образи, сприймати твори мистецтва щорічно були спрямовані такі заходи:

- Тиждень образотворчого і музичного мистецтва;

- зустрічі з поетами рідного краю, художниками-аматорами, працівниками дитячої та юнацької бібліотеки;

- екскурсії до культурних об’єктів м. Харкова, Івано-Франківська, Києва, Львова;

- шкільні свята, присвячені письменникам, художникам.

Слайд № 35 Результативність в дитячих творчих конкурсах

Учні школи є постійними учасниками дитячих міських та обласних творчих конкурсів таких, як:

· Молодіжних соціальних проектів

· Фестивалю ДЮП

· SOS-вернісаж

· «Юна принцеса, «Міс Весна»

· «Доньки- матері»

· Таланти ІІІ тисячоліття, «Весняні дзвіночки» та ін.

Кількість переможців дитячих творчих конкурсів представлена на діаграмі. Слід зазначити: найбільшу кількість призових місць у міських та обласних конкурсах з вокалу отримала учениця 9 класу Голуб А.

Слайд № 36 Оздоровлення учнів

Щороку на базі школи працює дитячий заклад відпочинку «Росинка», де за бюджетні кошти оздоровлюється понад 50% учнів школи. Період перебування дітей у цьому закладі завжди насичений цікавими програмами: майстер-класами з образотворчого мистецтва, народознавства, спортивними заходами, екскурсіями, іграми, розважальними програмами, профілактичними тренінгами тощо.

Понад 10 років поспіль наш заклад відпочинку в міському огляді-конкурсі визнавався як найкращий.

Реформування, які чекають нас на освітянській ниві, вражають багатьма кардинальними змінами, своєю масштабністю, новими нетрадиційними підходами як до організації навчання дітей, так і до професійного зростання педагога. Наш маленький педагогічний колектив завжди знаходиться у творчому пошуку, тож я впевнена, що і надалі ми зможемо успішно працювати на ринку освітніх послуг, відповідати вимогам нового освітнього часу.

Кiлькiсть переглядiв: 145

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.